- Tribina za roditelje " Guramo li djecu i mlade u ovisnost?" ( 20. 11. 2024. )
- Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje ( 16. 11. 2024. )
- Obrazac poziva za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave ( 13. 11. 2024. )
- Odluka o izboru agencije za organizaciju i provedbu dvodnevne terenske nastave 6. i 8. razreda u Sloveniju i Italiju ( 30. 10. 2024. )
- Otvaranje ponuda za dvodnevnu terensku nastavu 6. i 8. razreda u Sloveniju i Italiju ( 29. 10. 2024. )
- Sudoku natjecanje 2024 - pozvani na regionalno natjecanje ( 25. 10. 2024. )
- Tribina „Kad roditelji nemaju autoriteta“ ( 18. 10. 2024. )
- Izložba modela stanica u školskoj knjižnici ( 17. 10. 2024. )
- “Mama, budi zdrava!” ( 11. 10. 2024. )
- Obilježavanje Svjetskoga dana mentalnoga zdravlja ( 11. 10. 2024. )
Obilježavanje Dana broja pi i rođendana Alberta Einsteina
Dan broja pi je godišnja proslava kojom se obilježava matematička konstanta π. Dan broja pi održava se 14. ožujka jer su 3, 1 i 4 tri najznačajnije znamenke broja π u decimalnom zapisu.
Učenici su otkrivali vrijednost broja pi, prezentirali radove učenika na temu broja pi, pričali o transcendentalnosti tog broja, poslušali "Pjesmu broja pi".
Drugi su degustirali okrugle slastice, zatim imali radionicu i izradili zajednički plakat.
U 1. i 2. centru učenici su istraživali usvajanje matematičkih koncepata mjerenjem i aproksimacijom.
Učenici su dobili različita valjkasta tijela ( čaše različitih promjera, tuljce različitih promjera papira, konzerve, vaze, flomaster, ravnalo, konac) te su u uvodnom dijelu dobili upute da što preciznije izvode mjerenje koristeći se metodama mjerenja u fizici i odrede omjer duljine kružnice i promjera. Rezultate istraživanja trebali su sistematično i zorno prikazati (tablično) te diskutirati u grupi i napisati zaključak: kako točnost mjerenja duljine kružnice i promjera utječe na dobiveni rezultat te na koliko decimala ima smisla iskazati dobiveni količnik.
3. centar : Pretraživanje po internetu o povijesti i zanimljivosti broja Pi te pisanja jezgrovitih i kratkih bilješki.
4. centar: Proučavanje i traženje po internetu biografiju fizičara Alberta Einsteina
5. centar : Zanimljivosti i mudre izreke Alberta Einsteina
Na kraju svih odrađenih aktivnosti učenici su objedinili svoje radove te izradili plakat i prezentaciju i zasladili se kružnim slasticama koje su preostale.