“Ples vode i svjetlosti” u virtualnom laboratoriju – istraživačka radionica trećaša

U našoj je školi održana zanimljiva i inovativna radionica pod nazivom „Uvod u prirodoslovlje u online okruženju“, u kojoj je sudjelovalo 20 znatiželjnih učenika trećih razreda. Suradnjom različitih školskih stručnjaka učenici su na kreativan i interaktivan način zakoračili u svijet znanosti.

U virtualnom kabinetu Fotosinteza pokušali smo odgovoriti na pitanje: „Zašto biljkama treba svjetlost?“ Strukturiranim aktivnostima učenici su upoznali pravila rada u laboratoriju, učili o znanstvenoj metodi te izvodili pokuse dokazivanja škroba i kisika. Na kraju su pospremili svoja radna mjesta – baš kao pravi mali znanstvenici!

Radionicu su vodile profesorice Bernarda Musović i Vlatka Husetović koje su učenicima bile sigurna ruka i podrška tijekom cijelog procesa istraživanja. Estetsku dimenziju projektu dodala je likovna grupa pod vodstvom profesorice Nikoline Šimunović, čiji su učenici izradili ilustracije s temom „Ples vode i svjetlosti“ koje su pratile radionicu i vizualno je obogatile.

Radovi učenika izloženi su u predvorju škole pa svi mogu uživati u njihovoj maštovitosti i kreativnosti.

Učenici su rješavali radne listove, vrednovali svoj rad, a na kraju radionice ponosno su primili personalizirane diplome za svoj trud, znanje i znatiželju.

Ova je radionica spojila znanost, umjetnost i digitalnu tehnologiju, pokazujući kako se interdisciplinarnim pristupom može probuditi ljubav prema učenju i istraživanju – i to već u trećem razredu osnovne škole!

Bernarda Musović, Nikolina Šimunović, Vlatka Huseović

Skip to content